Известие

Collapse
No announcement yet.

Теч в хидравликата на волана

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Тогава просто го дръж под око и ако пак се появи, търси някой, който ремонтира хидравлични маркучи. И аз не бих платил подобна цена за тия тръби.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #47
      Налягането наистина е такова. В някои рейки достига дори 70
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #48
        Някой има ли представа къде в южна София изработват хидравлични маркучи, става въпрос за парчето свързващо долната част на серпентината с алуминиевата тръба. За сега е просто омаслен, няма загуба на хидравлична течност, но искам да си вържа гащите от време, като цяло ми се иска да избегна варианта за втора ръка такъв, а пък оригиналните мисля вървят в комплект с тръбите.

        Рових из нета и някъде из английския форум се спомена, че тези маркучи са с клапи, това така ли е и подлежи ли на изработка?


        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от acho_ Покажи съобщение
          Рових из нета и някъде из английския форум се спомена, че тези маркучи са с клапи, това така ли е и подлежи ли на изработка?
          Доколкото знам, клапи няма но има хидравлични рестриктори. Това е нещо като дюза с малък отвор, която ограничава дебита на течността. Поставя се за да не реагира хидравликата прекалено "бурно".


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #50
            Ясно, да разбирам ли че е възможна изработка на заместителен маркуч със същата спецификация?


            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от acho_ Покажи съобщение
              Ясно, да разбирам ли че е възможна изработка на заместителен маркуч със същата спецификация?
              Да, възможна е.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment

              Working...
              X